دور إستراتيجيتي الإعلان و التنويع في تحقيق الميزة التنافسية للمؤسسة دراسة حالة مؤسسة مطاحن الجنوب بسكرة

مريم, حيمر (2013) دور إستراتيجيتي الإعلان و التنويع في تحقيق الميزة التنافسية للمؤسسة دراسة حالة مؤسسة مطاحن الجنوب بسكرة. Masters thesis, Université Mohamed Khider - Biskra.

Full text not available from this repository.
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HB Economic Theory
Divisions: Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion > Département des sciences économiques
Depositing User: Admin02 TMLBiskra
Date Deposited: 05 Nov 2014 23:42
Last Modified: 05 Nov 2014 23:42
URI: http://thesis.univ-biskra.dz/id/eprint/501

Actions (login required)

View Item View Item