دور نظام المعلومات التسويقية في إتخاذ القرارات التسويقية دراسة حالة مؤسسات الاتصال في الجزائر -موبليس ,جازي,نجمة

Khaldi, Farah (2015) دور نظام المعلومات التسويقية في إتخاذ القرارات التسويقية دراسة حالة مؤسسات الاتصال في الجزائر -موبليس ,جازي,نجمة. ["eprint_fieldopt_thesis_type_phd" not defined] thesis, Université Mohamed Khider - Biskra.

[img]
Preview
Text
gest_d2_2015.pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Thesis (["eprint_fieldopt_thesis_type_phd" not defined])
Subjects: H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management
Divisions: Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion > Département des sciences de gestion
Depositing User: Bouthaina Assami
Date Deposited: 07 Apr 2015 11:25
Last Modified: 07 Apr 2015 11:25
URI: http://thesis.univ-biskra.dz/id/eprint/1259

Actions (login required)

View Item View Item