علاقة جودة الخدمة برضا العملاء في المؤسسات الصحية دراسة مقارنة: عيادة الرازي مستشفى بشير بن ناصر بسكرة

سعيدة, محبوب (2009) علاقة جودة الخدمة برضا العملاء في المؤسسات الصحية دراسة مقارنة: عيادة الرازي مستشفى بشير بن ناصر بسكرة. Masters thesis, Université Mohamed Khider - Biskra.

[img]
Preview
Text
الواجهة.pdf

Download (99kB) | Preview
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management
Divisions: Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion > Département des sciences de gestion
Depositing User: Admin02 TMLBiskra
Date Deposited: 07 Nov 2014 17:07
Last Modified: 07 Nov 2014 17:09
URI: http://thesis.univ-biskra.dz/id/eprint/607

Actions (login required)

View Item View Item