دور نظام المعلومات التسويقي في تحسين مبيعات المؤسسات الصغيرة و المتوسطة -دراسة حالة مؤسسة المطاحن الكبرى للجنوب GSM

حنان, سبع (2009) دور نظام المعلومات التسويقي في تحسين مبيعات المؤسسات الصغيرة و المتوسطة -دراسة حالة مؤسسة المطاحن الكبرى للجنوب GSM. Masters thesis, Université Mohamed Khider - Biskra.

[img]
Preview
Text
01 الواجهة.pdf

Download (219kB) | Preview
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management
Divisions: Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion > Département des sciences de gestion
Depositing User: Admin02 TMLBiskra
Date Deposited: 07 Nov 2014 17:40
Last Modified: 07 Nov 2014 17:40
URI: http://thesis.univ-biskra.dz/id/eprint/613

Actions (login required)

View Item View Item